قوانین و مقررات فروشگاه اینترنتی توشه سرا :

تمام اصول و مقررات فروشگاه اینترنتی توشه سرا مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران است و به تمامی قوانین تجارت الکترونیک و حمایت از حقوق مصرف کننده پایبند هستیم.

 

ثبت سفارش :

  • مشتریان محترم هنگام ثبت سفارش، اطلاعات کاربری و آدرس خود را به صورت کامل و دقیق وارد نمایند تا در خدمات دهی به این عزیزان خللی به وجود نیاید.
  • در صورتی که هنگام ثبت سفارش، اشکالی توسط سیستم یا سایت وجود دارد، تمامی موارد را داخل صفحه توضیحات بیان نمایند تا قبل از ارسال سفارش رسیدگی گردد.
  • سفارش کالا توسط مشتریان محترم از دو طریق سفارش آنلاین از طریق سایت و سفارش تلفنی امکان پذیر میباشد. برای ثبت سفارش به صورت تلفنی با شماره 09382154639 تماس حاصل نموده و در صورت عدم پاسخگویی، سفارش خود را در واتساپ همین شماره مطرح نمایند.
  • در برخی موارد خاص، قیمت بعضی از محصولات به روز نمیباشد یا بنا بر دلایل مختلف، قیمت برخی کالاها به اشتباه درج شده است. در این صورت فروشگاه ضمن تماس با مشتری محترم، این موضوع را به آنها اطلاع میدهد و ضمن اعلام قیمت صحیح آن کالا و در صورت موافق بودن مشتری محترم، آن کالا ارسال میگردد و در غیر اینصورت سفارش لغو میگردد.
  • در برخی موارد، موجودی کالا به روز نمیباشد و یا تامین کننده های طرف قرارداد با فروشگاه در این زمان مشخص کالا را نمیتوانند برای فروشگاه تامین کنند، در اینصورت فروشگاه این موضوع را به اصلاع مشتریان محترم میرساند و مشتریان محترم میتوانند سفارش خود را لغو و پول خود را دریافت نمایند و یا از فروشگاه درخواست پیشنهاد جایگزین را بدهند و فروشگاه موظف است که کالاهای مشابه و جایگزین را معرفی کند.

 

هزینه های ارسال :

  • هزینه ارسال برای مشتریان محترم در سراسر کشور ( به غیر از شهر اصفهان ) در صورت خرید بالای 500 هزار تومان رایگان میباشد و برای خریدهای کمتر از این مقدار، مبلغ 28500 تومان به صورت علل الحساب و برای کالاهای تا وزن 2 کیلوگرم میباشد و به ازای هر کیلوگرم افزایش وزن، مبلغ 7000 تومان اضافه میگردد.
  • هزینه پیک برای تحویل کالا در شهر اصفهان برای خریدهای بالای 250 هزار تومان، رایگان بوده و یرای خریدهای کمتر از این مقدار، مبلغ 16500 تومان وجه دریافت میگردد.

 

روش های ارسال :

  • ارسال کالا برای مشتریان محترم در سراسر کشور ( به غیر از شهر اصفهان ) با پست پیشتاز انجام خواهد گرفت و در صورت فوری بودن سفارش، آن کالا به صورت پست سفارشی ارسال میگردد و مابه التفاوت هزینه ارسال به عهده مشتری محترم میباشد.
  • ارسال کالا برای مشتریان محترم ساکن در شهر اصفهان معمولا با پیک فروشگاه صورت میپذیرد و در موارد و شرایط خاص، ارسال کالا توسط پست پیشتاز انجام خواهد شد.

 

پرداخت وجه سفارش :

  • پرداخت وجه به صورت آنلاین توسط درگاه پرداخت موجود در سایت توشه سرا ، یا از طریق کارت به کارت برای مشتریان محترم سراسر کشور
  • پرداخت وجه هنگام تحویل کالا مخصوص شهر اصفهان در محل شما توسط کارتخوان، کارت به کارت یا پرداخت وجه نقد

 

استرداد کالا :

فروشگاه اینترنتی توشه سرا همواره سعی نموده است کالاهای با کیفیت و قیمت مناسب را برای مشتریان محترم تامین نموده و عکس و توضیحات واقعی از محصولات را در سایت خود بارگذاری نماید. فروشگاه موظف است عکس و یا فیلم واقعی از محصولات درخواستی و یا سفارش داده شده را برای مشتریان محترم ارسال نماید تا به لحاظ کمی و کیفی از اجناس سفارش داده شده مطلع و قانع گردند و نیازی به استرداد کالا نباشد. در بعضی موارد که مشتری محترم از یک کالای سفارش داده شده راضی نباشد و درخواست مرجوعی داشته باشد، ضمن اطلاع به پشتیبانی فروشگاه، میتواند آن کالا را مرجوع نماید و پول خود را بعد از رسیدن آن کالا به فروشگاه دریافت نماید. اگر قصور و اشتباه از طرف فروشگاه باشد، هزینه برگشت آن کالا را نیز فروشگاه پرداخت میکند ولی اگر قصور واشتباه از طرف مشتری محترم باشد، هرینه برگشت کالا با مشتری محترم میباشد.

 

محدوده خدمات دهی :

  • سفارش و ارسال کالا برای مشتریان محترم در سراسر کشور مقدور میباشد.